Doskonal - Centrum Kursów

Wiosenne aktywności – jaki sport zacząć uprawiać?.

Opublikowano: 20 maja 2019

wiosenne-aktywnosci

wiosenne-aktywnosci-1

wiosenne-aktywnosci-3

wiosenne-aktywnosci-4

Jazda na rolkach

Jest to doskonały sposób na zrzucenie zbędnych kilogramów. W zależności od intensywności jazdy, w ciągu godziny można spalić od 300 do 800 kalorii !

Bieganie

Oczywiście prawdziwy amatorzy biegania uprawiają tą aktywność przez cały rok, ale wiosna przez wgląd na pogodę, dodatkowo zachęca do tej formy ruchu. O tej porze roku znacznie łatwej jest przemóc swoje lenistwo i zacząć! Warto, regularne treningi potrafią dać spektakularne efekty!

Rower

Najwyższa pora na zamienienie komunikacji miejskiej na rower. Ekonomicznie, zdrowo, a dodatkowo łapiemy witaminę D w słoneczny dzień. Nie wspomnimy już o spalaniu kalorii i o pracy niemalże wszystkich mięśni!

Nordic Walking

Przyjemna aktywność, której podejmują się wszyscy- nawet osoby starsze. Można tak naprawdę uprawiać ją wszędzie, ale wiosenna pogoda na pewno zachęci do tego, aby wybrać się do parku czy lasu. Ten sport rozwija siłę, wzmacnia ramiona, nie obciąża stawów, poprawia kondycję i spala więcej kalorii niż przy zwykłym chodzeniu.

Plenerowe siłownie

Kiedy pogoda za oknem sprzyja, warto jest zmienić tradycyjną siłownię na siłownie zewnętrzną. Trening na świeżym powietrzu przyniesie więcej korzyści, niż ten w pomieszczeniu. Takie ćwiczenia, oprócz spalonych kalorii, poprawią krążenie krwi, a także poprawią kondycję.

Długie spacery

Wiosna jest idealną porą na rozpoczęcie długich spacerów. Będzie to idealna odskocznia od siedzącego trybu życia. Pomyśl nad powrotem z pracy na piechotę – to idealnie rozjaśnia umysł, relaksuje i odpowiednio zmusza nasze mięśnie do pracy.

A jakie są wasze pomysły, by aktywnie spędzić czas na wiosnę? Może macie inne, ciekawe propozycje?

Polecane Kursy.

Doskonal

Sport łączy ludzi, tworzy przyjaźnie i jest wielki tak, jak ludzie którzy go uprawiają.